Zalencentrum Prinsenhof Best 0499-371822 info@prinsenhofbest.nl

De ceremonie, het aansnijden van de taart, diner, receptie en natuurlijk een knalfeest om jullie dag mee af te sluiten. Bij ons is een bruiloft iets speciaals. Doordat wij officieel trouwlocatie zijn van de gemeente Best, hoef je de deur niet meer uit. Het gehele pand staat tot jullie beschikking op jullie dag, en wij vinden het meer dan vanzelfsprekend dat alles tot in detail is geregeld. Wij bieden een totaalpakket, met tips en ideeën die jullie ontzorgen. Denk aan een goede DJ, de perfecte taart, een planning, en natuurlijk de sfeer die bij jullie past. Of je nu denkt aan een klassieke inrichting, of een compleet andere sfeer, wij denken graag mee.

1263feest
Prinsenhof16
DSC_0761

Het begint natuurlijk allemaal bij het aanzoek. Eindelijk is het zo ver. Jullie gaan de liefde verzegelen met een huwelijk. Een huwelijk verbind jullie aan elkaar tot de dood jullie scheidt, en in voor en tegenspoed. De dag moet natuurlijk perfect zijn, en dat begint met een goede planning. Niets is belangrijker dan kunnen genieten. Wanneer alles te dicht op elkaar is gepland zul je die momenten gaan missen, en wordt je geleefd op de dag die voor jullie zo mooi zou kunnen zijn. Hier denken we graag in mee. Uiteraard is het fijn als er een ceremoniemeester is die jullie kent en ondersteunt op jullie dag. Hebben jullie deze niet dan zorgen wij ervoor dat jullie in ieder geval geen stress hebben. Wanneer jullie bij ons trouwen, houden we het gehele pand voor jullie beschikbaar. Er zullen geen andere gasten dan jullie eigen gasten zijn. Net dat beetje extra aandacht dat jullie verdienen. Als officiële trouwlocatie van de gemeente Best, zijn wij bevoegd huwelijken te laten sluiten in ons pand. De meest perfecte ruimte hiervoor is onze entree. Door de grote poortdeuren stappen jullie naar binnen, waar jullie gasten al op jullie zitten te wachten. De ambtenaar van de burgerlijke stand ontvangt jullie en de intieme ceremonie kan beginnen. Muziek tijdens de ceremonie, uiteraard is dat geen probleem, en verhoogt het de persoonlijkheid van de ceremonie wanneer “jullie” liedje wordt gespeeld.

Na de ceremonie kunnen we de gasten ontvangen in het hofje met een glaasje, wanneer iedereen jullie feliciteert. Ook het aansnijden van de taart past op dit moment perfect. Jullie snijden uiteraard zelf de taart aan, en wij nemen het graag van jullie over om alle gasten te voorzien van jullie zelf uitgezochte bruidstaart. Natuurlijk bewaren we het bovenste stuk voor jullie zelf.

De rest van de dag kunnen we naar wens invullen. Denken jullie aan een intiem diner, een receptie, een feest. Genoeg dingen om over na te denken.

Op de feestavond verzorgen we ook alles tot in detail. Willen jullie graag de zaal vol met kaarsjes, of willen jullie een bepaalde bloem op tafel, het kan allemaal. Gaan jullie voor een band of liever voor een DJ. Muziek maakt of breekt het feest. Een goede DJ zorgt voor een goede sfeer in de zaal, en weet wat hij moet draaien om de gasten een onvergetelijk feest te geven. We hebben goede ervaringen met DJ Rob van Rijt (06-15558407), DJ Bompa (040-2480051)en DJ Harry (06-52648064). Bel ze gerust eens om kennis te maken.

Ook niet onbelangrijk zijn de hapjes. Uw gasten verwennen we graag met de meest uiteenlopende hapjes. Geheel in stijl wat bij jullie past. Van bitterballen tot luxe minigerechtjes. Tapas torens op tafel, ventbakken die de zaal rond gaan. Het kan allemaal. Afsluiten met een puntzak friet, broodje beenham, of een snackbuffet. Alles kan.

We denken graag mee, spatten van de ideeën, en vinden het een eer om jullie dag tot een onvergetelijke dag te maken.